Monday 😋
Hej pĂ„ er! 
Hoppas ni har haft en bra start pĂ„ veckan för det har jag haft. Ugne var tillbaka i skolan, vi hade endast tvĂ„ lektioner och efter skolan var vi ute pĂ„ lite Ă€ventyr. Vi började med att ta tĂ„get in till stan dĂ€r Ugne skulle fixa sina naglar (jag ville ocksĂ„ men jag kommer sĂ€kert fĂ„ ett presentkort pĂ„ det pĂ„ onsdag😍) sĂ„ medan hon gjorde det gjorde jag lite Ă€renden. Köpte festgrejjer till Ugnes 18-Ă„rs fest pĂ„ lördag, det var min present till henne, skönt att ha det gjort eftersom det var ganska trixigt att transportera 3 enorma heliumballonger pĂ„ tĂ„get. Men efter detta köpte vi varsin kaffe pĂ„ EH och dĂ€refter tog vi tĂ„get hem till Ugne. VĂ€l hemma hos Ugne tog vi det lugnt ett tag innan vi bytte transportmedel till bil, Ugne tog ju körkort i förra veckan sĂ„ nu kan vi köra runt som vi vill i deras Audi A3, sĂ„Ă„ nice! Vi körde iallafall hem till Ugnes pojkvĂ€n Filip men han Ă€r bortrest sĂ„ vi droppade bara av ballongerna och de andra festgrejjerna för det Ă€r i Filles hus Ugne ska ha sin fest. Sen stannade vi dĂ€r och tog det lugnt ett tag innan Ugne skjutsade mig hem innan hon skulle jobba. ÄndĂ„ ganska rolig mĂ„ndag! 😊 Är sĂ„ glad och stolt över Ugne som redan kör som en kung hihi. Nu har jag landat i sĂ€ngen och tvĂ€ttat av sminket, ska kolla lite suits och sen plugga lite. Puss! 

SvÄrt att ha gigantiska ballonger pÄ ett fullproppat tÄg haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress